با حضور در شهرستان جم؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر به دیدار خانواده جانباختگان حادثه منا در شهرستان جم استان بوشهر رفت.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 04 October 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر دیروز (شنبه) در دیدار با خانواده محمد خندان از جان‌باختگان حادثه منا اظهار داشت: متاسفانه در حادثه منا تعدادی از حجاج مظلومانه جان خود را از دست دادند که این موضوع بیانگر بی‌لیاقتی آل سعود در مدیریت حج بود.

وی با تسلیت این حادثه به خانواده جانباختگان حادثه، بیان کرد: این اتفاق ناگوار در این سطح عظیم حادثه کمی نیست و دولت عربستان باید در مورد وقوع این حادثه پاسخگو باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی دولت سعودی عامل این حادثه بود، گفت: با موافقت مقام معظم رهبری جان‌باختگان حادثه منا در قطعه شهدا خاکسپاری خواهند شد.

وی با اشاره به انتقال همه جان‌باختگان حادثه منا به تهران، بیان کرد: پس از برگزاری مراسم و تشییع، پیکرهای جان‌باختگان به بوشهر و سپس شهرستان جم منتقل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر همچنین دیداری با محمد کامل دیگر جان‌باخته این حادثه داشت و گفت: تلاش داریم که زمینه انتقال پیکر جانباختگان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

لازم به ذکر است که در حاشیه این دیدارها، استاندار بوشهر نیز با تماس تلفنی با خانواده جانباختگان، با آنها هم‌دردی کرد و تسلیت خود و وزیر کشور و رئیس جمهور را اعلام کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار