رئیس پلیس راهور شهرستان جم با اشاره به تصادفات مرگبار این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل استاندارد نبودن جاده جم-ریز هر ساله تصادفات مرگبار زیادی در این جاده رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 07 October 2015
تابناک بوشهر: محمد کرمی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه علامه دهخدا با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ایجاد امنیت در جامعه امری لازم و ضروری است و نیروی انتظامی در این مسیر اهتمام جدی دارد.

وی افزود: در مسیر انجام‌ وظیفه و مأموریت‌های پلیسی خطرهای زیادی کمین کرده و دشمنان بی‌شماری سنگر گرفته‌اند و شبیخون خارجی، تروریست‌ها، قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان هر لحظه ممکن است گریبان‌‎گیر نیروی انتظامی شود.

کرمی با بیان اینکه داشتن اراده عمومی برای پیشگیری از وقوع جرم می‌تواند افراد و اجتماع را سالم نگه دارد، یادآور شد: در حال حاضر این شهرستان یکی از امن‌ترین نقاط استان و کشور است.

وی تأکید کرد: آسیب‌شناسی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید ببینیم کسانی که به دنبال اختلاف هستند، چه اهدافی را دنبال می‌کنند و ما وظیفه داریم با همکاری مردم این فضای همدلی و امن را که ایجاد شده، حفظ کنیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان جم در ادامه سخنان خود به تصادفات مرگبار این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه به دلیل استاندارد نبودن جاده جم-ریز هر ساله تصادفات مرگبار زیادی در این جاده رخ می‌دهد.

کرمی با دعوت دانش‌آموزان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: دانش‌آموزان موتورسوار حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند تا در صورت رخ دادن اتفاق ناگوار آسیبی به مغز دانش‌آموزان وارد نشود.

وی از سخت‌گیری‌های ماموران راهور در جاده‌های شهرستان جم خبر داد و افزود: برای حفظ جان مردم و شما دانش‌آموزان مجبوریم رانندگان موتورسیکلت‌های بدون کلاه ایمنی را جریمه کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار