مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش مدیریت بازرگانی و امور کالا در این مجتمع گفت: با توجه به تولید 54 درصد از گاز کشور در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی، نقش امور کالا برای تداوم و افزایش تولید، بسیار حیاتی و مهم است و ما همواره نسبت به این مساله نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 11 October 2015
تابناک بوشهر: مسعود حسنی در نشست هم‌اندیشی مدیران امور کالایی شرکت‌های پالایش و ستاد انتقال گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در تولید گاز کشور است و در سال‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر تولیدات در این مجموعه هستیم.

وی افزود: برای تولید حداکثری گاز در فصل زمستان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و امیدوار هستیم به نتایج موردنظر برسیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید 54 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی فازهای جدید، میزان تولید گاز در این مجموعه افزایش می‌یابد.

حسنی با اشاره به نقش مدیریت بازرگانی و امور کالا در این مجتمع تصریح کرد: با توجه به تولید 54 درصد از گاز کشور در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی، نقش امور کالا برای تداوم و افزایش تولید، بسیار حیاتی و مهم است و ما همواره نسبت به این مساله نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم.

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز گفت: باید با هم‌دلی و هم‌فکری در زمینه‌های تامین کالا و امور بازرگانی، موانع و مشکلات را مرتفع نماییم و از انتقال تجربیات دانش و مدیریت دانش در این امر مهم استفاده کنیم.

جواد سهیلی با اشاره به اهداف این نشست خاطرنشان کرد: ایجاد یک بستر هم‌اندیشی و زنجیره‌ بین واحدهای کالا و بحث و تبادل نظر در یکسان‌سازی فرایندها، بررسی چالش‌ها و مشکلات در زمینه‌ تامین کالا و استراتژی در دوران پساتحریم، تشکیل کارگروه‌های تخصصی با ارائه یک جدول زمان‌بندی خاص، از مسائل بسیار مهم پیش‌روی ماست که باید توجه ویژه‌ای روی هرکدام‌شان داشته باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار