مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از پذیرش 40 درصد دانش‌آموزان جم در دانشگاه‌های دولتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 15 October 2015
تابناک بوشهر: سید علیرضا سجادی چهارشنبه شب در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و انسان‌ساز است و برای اعتلای این دستگاه و این مجموعه همه باید کمک کنند.

وی افزود: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشانی در حوزه آموزش است و باید با افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی در این مسیر گام برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور و همچنین دوره‌های نخبه‌پروری با همکاری منطقه ویژه از برنامه‌های مهمی است که در این شهرستان انجام گرفته و شاهد موفقیت‌های خوبی بوده‌‌ایم.

سجادی از پذیرش 40 درصد دانش‌آموزان جم در دانشگاه‌های دولتی خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته تعداد 64 دانش‌آموز جم معادل 25 درصد کنکوری‌ها در دانشگاه‌های دولتی قبول شدند که امسال این مهم به 100 نفر معادل 40 درصد کنکوری‌ها افزایش یافته است.

وی همچنین از قبولی 92 درصد هنرجویان هنرستان‌های جم در دانشگاه خبر داد و گفت: سال گذشته میزان قبولی حدود 52 درصد بود که امسال به 92 درصد افزایش یافته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم یادآور شد: افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی در مدارس از برنامه‌های مهم این مدیریت در سال جاری است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف لازم برسیم و شاهد افزایش قبولی دانش‌آموزان شهرستان باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار