رئیس بیمارستان توحید جم خبر داد
رئیس بیمارستان توحید جم از ارائه خدمات بستری به 8 هزار نفر در بیمارستان توحید جم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 18 October 2015
تابناک بوشهر: فرهاد باقری عصر دیروز در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: دولت یازدهم اهتمام خاصی در اجرای طرح تحول نظام سلامت دارد و در شهرستان‌های مختلف کشور شاهد اجرای موفقیت‌آمیز این طرح مهم و تاثیرگذار هستیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی در شهرستان جم مشهود است و از همه توانمندی و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات در این حوزه بهره می‌بریم.

رئیس بیمارستان توحید جم از ارائه خدمات بستری به 8 هزار نفر در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بیمارستانی به مردم در سال جاری رشد محسوسی داشته و امسال تاکنون 8 هزار نفر با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان توحید جم بستری شده‌اند.

باقری از افزایش تخت‌های بخش زایشگاه و تجهیز این بخش خبر داد و تصریح کرد: زایشگاه بیمارستان توحید جم یکی از کامل‌ترین بخش‌های زایشگاه در استان بوشهر است.

وی کاهش عمل‌های سزارین را یکی از اهداف طرح تحول عنوان کرد و از کاهش 10 درصدی عمل‌های سزارین و افزایش 6 درصدی زایمان طبیعی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

رئیس بیمارستان توحید جم گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت در کنار خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت، خدمات بسیار ارزشمند و مهمی به ساکنان بومی شهرستان‌های مختلف استان ارائه می‌کند.

باقری یادآور شد: بیش از 35 مرکز بهداشتی تحت پوشش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در امر خدمات‌رسانی به مردم اهتمام می‌ورزند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار