فرماندار گناوه گفت: دولت تدبیر و امید برنامه های مهمی در دوران پسابرجام و پسا تحریم برای خارج شدن از رکود اقتصادی و پیشرفت و توسعه کشور دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 19 October 2015
تابناک بوشهر: عبدالنبی یوسفی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: دولت با طراحی بسته های حمایتی اقتصادی و برنامه هایی که در 6 ماه دوم پیش بینی کرده شاهد یک جهش خوبی در تولید و شکوفایی کشور خواهیم بود.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که کشورهای مختلفی از جای جای جهان به ایران برای سرمایه گذاری می آیند که این حاصل مشارکت و حضور مردم در صحنه های مختلف بوده که طعم و ثمره آن را خواهند چشید.

فرماندار گناوه گفت: خوشبختانه کشور وملت از نعمت پربرکت رهبر معظم انقلاب برخوردار است که با هوشیاری و درایت و رهنمودهای گهربار ایشان در برابر بحران ها و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و در جهان سربلند شده ایم.

فرماندار گناوه بیان کرد: ملت قهرمان و وفادار ایران نشان داده است که در طول دوران انقلاب با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی نموده و اجازه ندادند که خدشه ای به نظام و کشور وارد شود.

وی گفت: حضور ومشارکت مردم در عرصه های مختلف انقلاب باوجود فشارهای زیادی که دشمنان بر ملت وارد کردند توانسته نظام و کشور را محافظت کند.

فرماندارگناوه بیان کرد: شاهد بودیم که مسایل و مشکلاتی که در کشور وجود داشت و درشرایطی که تورم به بالای 40 درصد رسیده بود ، ملت قهرمان ایران با یک مشارکت قوی در انتخابات حماسی خرداد 92 تعیین سرنوشت کرد و دولتی را انتخاب کردند که بتواند مسایل و مشکلات جامعه را حل کند.

وی گفت: مطمئن باشید که اعتماد و اطمینان به دولت وجود دارد که اینگونه نمایندگان مردم در استای حمایت از دولت آن هم در سال همدلی و همزبانی که ازسوی رهبر معظم انقلاب مزین شده گام برمی دارند.

فرماندار گناوه بااشاره به اینکه شهرستان ظرفیت خوبی در بحث رسانه و قلم دارد، گفت: گاهی در شبکه های مجازی خدمات ارزشمند یک دستگاهی از روی ناآگاهی به سمت و سویی می رود که باعث تخریب و کاهش انگیزه مدیران می شود که از فعالان اجتماعی و دلسوزان شهرستان انتظار دارم برمبنای واقعیت ها تلاش کنیم ونقاط ضعف و قوت را بازگو کنیم.

فرماندار گناوه از مسئولان و مردم این شهرستان خواست در استقبال از ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) حضوری پرشور داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار