فرماندار شهرستان جم:
دولت و مردم در سال جاری دو انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز را پیش رو دارند و لازم است نشاط اجتماعی و سیاسی برای حضور باشکوه مردم در جامعه فراهم شود./ ملاک عمل در اجرای انتخابات فقط قانون است و همه انتخاب شوندگان در برابر قانون مساوی هستند.
کد خبر: ۱۲۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 31 October 2015
تابناک بوشهر: فتح الله نوروزی صبح شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: حماسه عاشورای حسینی نمایش عزت، آزادگی و حق‌طلبی بزرگ‌مردان و شیرزنانی بود که با بذل جان و مال، واقعه کربلا را برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی با تاکید بر لزوم اتحاد در جامعه، همدلی و همزبانی ملت و دولت را عامل اصلی موفقیت و پیشرفت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان جم گام‌های بسیار خوبی را در حوزه‌های زیرساختی برداشته است و قطعا با همراهی خوب مردم و مسئولان شاهد رشد روز افزون این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان جم با تاکید بر اینکه موفقیت دولت، موفقیت ملت ایران است، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا دولت در تحقق اهداف کلان در حوزه‌های داخلی و خارجی موفق باشد.

وی اضافه کرد: در شهرستان جم نیز هر موفقیتی، موفقیت تمام مردم و دولت مردان محسوب می‌شود و ناکامی‌ها نیز همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ پس لازم است برای توسعه شهرستان یک‌دل و یک‌زبان گام برداریم.

نوروزی نظم و انضباط کاری را سرلوحه کار مدیران و ادارات دانست و افزود: نظم در کارها عامل مهمی در رسیدن به اهداف ادارات است و اگر بی‌نظمی در یک مجموعه حاکم شد آن مجموعه دچار رخوت، روزمرگی و نقص در خدمات‌دهی می‌شود.

نوروزی نقش ادارات در اعتماد سازی بین ملت و دولت را مهم ارزیابی کرد و گفت: هر قدمی که مسئولان و مدیران برمی‌دارند در نگاه مردم به دولت و نظام تاثیرگذار است و لازم است نهایت دقت و توجه در این زمینه انجام شود.

 وی ملاک ارزیابی مسئولان را کیفیت انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی به مردم دانست و یادآور شد: مدیران با هر نگاهی باید در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند و کوتاهی در این زمینه، از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

فرماندار جم به موضوع انتخابات سال جاری پرداخت و افزود: دولت و مردم در سال جاری دو انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز را پیش رو دارند و لازم است نشاط اجتماعی و سیاسی برای حضور باشکوه مردم در جامعه فراهم شود.

نوروزی با بیان اینکه نشاط اجتماعی مبنای نشاط سیاسی است اظهار کرد: باید شرایط اجتماعی را به گونه‌ای فراهم کرد تا امنیت اجتماعی و اعتماد در عالی‌ترین سطح خود محقق شود و در این راستا مسئولیت مدیران بسیار سنگین است.

 وی تصریح کرد: شهرستان جم آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات در حال انجام است.

فرماندار شهرستان جم قانون‌گرایی و حاکمیت قانون را فصل‌الخطاب دانست و تاکید کرد: ملاک عمل در اجرای انتخابات فقط قانون است و همه انتخاب شوندگان در برابر قانون مساوی هستند.

نوروزی اضافه کرد: در برگزاری انتخابات، حق قانونی همه کاندیداها از هر طیف و جناح محترم شمرده می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار