معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز تحولات منطقه بر مدار تفکرات مردان انقلابی ایران می‌چرخد.
کد خبر: ۱۲۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 05 November 2015
تابناک بوشهر: محمد رضایی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان خورموج اظهار داشت: سیاستی که در مقابل استکبار جهانی می‌ایستد، سیاستی است که با نگاه حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اسلام انقلابی، اسلام استکبار ستیز و اسلام حمایت از محرومین و اسلامی به دنبال تشکیل ارتش بسیج جهانی اسلام در مقابل استکبار جهانی است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: اسلام یک لحظه با استکبار مماشات نمی‌کند و در مقابل قدرت استکبار، پوشالی بودن آن را به جهان نشان خواهد داد.

رضایی ادامه داد: امروز تحولات منطقه‌ای در یمن، عراق و سوریه به نفع انقلاب اسلامی است و به سمت انزوای استکبار پیش رفته که باید از این فرصت استفاده کرد و مشت‌ها علیه استکبار محکم کرد و شعار بدهیم که بدانند هنوز همان مردهای ۳۷ سال پیش هستیم که با مشت‌های گره کرده انقلاب کردیم.

وی با اشاره به اینکه قدر انقلاب و تاثیرگذاری انقلابمان در تحولات منطقه را باید بدانیم، اضافه کرد: امروز در هجمه‌ای که دشمن علیه انقلاب اسلامی شروع کرده سعی دارد با تغییر در دل مردم کاری کند که نشان دهد ملت ایران در مقابل استکبار کوتاه آمده است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: این حضور و اجتماع باشکوه و حماسی مردم به دشمن اثبات کرد که مردم همچنان با روحیه انقلابی در صحنه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: شعارهای امروز ما تبلور هدف مقدس علیه یک دولت استکباری است؛ این دولت استکباری در طول تاریخ ۶۰ سال حرکات مختلف علیه این ملت مظلوم شروع کرده است ولی امروز بعد از ۳۷ سال این شعار هیهات من الذله، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و مرگ بر آمریکا تبدیل به یک گفتمان جهانی شده است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار