مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: پس از وقوع آتش‌سوزی هلال احمر با تیم امدادی به محل حادثه حضور یافت که ضمن امداد رسانی در حال بررسی برای توزیع اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان است.
کد خبر: ۲۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 24 April 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریکم شعبان‌زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه پس از وقوع آتش سوزی در مجتمع مسکن مهر بوشهر امدادگران به محل حادثه اعزام شدند اظهار داشت: پس از وقوع آتش‌سوزی تیم‌آتش نشانی هلال احمر به یاری آسیب دیدگان شتافت و در مهارآتش با دیگری تیم‌های آتش‌نشانی همکاری کرد که سبب تسریع در مهار آتش شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد گفت: امدادگران برای نجات حادثه دیدگان به محل آتش سوزی اعزام شدند که تنها یک نفر بر اثر آتش سوزی صدمه دیده بود که به بیمارستان اعزام شد و دیگر خانوارهای این مجتمع در سلامت کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: اکنون برای تامین مایحتاج حادثه دیدگان در حال بررسی مشکلات آنان هستیم که اقلام ضروری حادثه دیدگان  شامل زیرانداز، چادر گروهی، مواد غذایی، پتو و دیگر نیازمندی‌های توزیع می‌شود.

شعبان‌زاده افزود: در این حادثه 24 واحد مسکونی خسارت دید که امدادگران در حال یاری رساندن به آسیب دیدگان برای انتقال اثاثیه منزلشان به نقطه دیگر
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار