سردار علی رزمجو:
فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر گفت: در سال های گذشته و با مدیریت رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر، ارتکاب جرایم خشن در این استان کاهش یافت.
کد خبر: ۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 30 April 2015
تابناک بوشهر: سردار علی رزمجو، بعد از ظهر پنجشنبه در جمع مسئولان قضایی استان بوشهر اظهار داشت: امروز، قوه قضاییه ضامن حقوق مردم ضعیف جامعه است و اجرای عدالت و حفظ کرامت انسانی در همه ابعاد، نهایت هدف این قوه است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی، نگهبان مرزهای مختلف جمهوری اسلامی ایران است و با عملکرد خود موجب امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان انقلاب شده است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: حیدر بحرانی، رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر با مردم داری، درایت و تلاش مجدانه طی سال ها حضور در این سمت، توانست فضای آرامی در استان رقم بزند به شکلی که شاهد کاهش وقوع جرم به ویژه جرایم خشن در استان طی سالیان گذشته بودیم.

رزمجو ادامه داد: اگر امروز فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر در بین فرماندهان انتظامی کشور شده است، بی شک مرهون همراهی ها و حمایت های بحرانی، رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر بوده است .

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه قضایی استان در سال های گذشته، گفت: تشکیل شوراهای حل اختلاف، برنامه ریزی در امور قضایی، مدیریت بحران ها در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه، مبارزه و برخورد با زمین خواری و تعامل با مردم و پیگیری مشکلات آنان در سریعترین زمان، از جمله این اقدامات است که به طور جدی دنبال شده است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر، اظهار امیدواری کرد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، نامگذاری شده است، شاهد همدلی و همزبانی مردم، مسئولین، نهادهای مختلف و دستگاه قضا باشیم و تحول و تعامل مناسب در دادگستری استان اعمال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار