نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از سفر معاونان وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی به استان بوشهر به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و مشکلات فرهنگیان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 04 May 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از سفر مهندس نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید به بوشهر خبر داد و گفت: طی دیداری که با معاون وزیر در هفته گذشته داشتیم وی قول داد تا جهت تسریع در پروژه‌های در دست اقدام و تصمیم گیری پیرامون آنها در آینده نزدیک سفری به عالی شهر داشته باشد و از نزدیک پروژه‌ها را بازدید کنند.

وی افزود: با توجه به قولی که ایشان در تهران به ما داده بود، روز دوشنبه 14 اردیبهشت ماه، بعد از ظهر به بوشهر سفر خواهد کرد تا از نزدیک از پروژه‌های شهر جدید عالی شهر از جمله ساخت پنج واحد آموزشی، روشنایی ورودی شهر و معابر شهری و فاضلاب بازدید و تمهیدات لازم را به عمل آورد.

جمیری یادآور شد: سال گذشته نیز با دعوتی که صورت گرفت این معاون وزیر به جهت بررسی وضعیت شهر جدید عالی‌شهر و امکانات و مشکلات آن به این شهر سفر کرده بود.

این نماینده مجلس همچنین از دعوت از معاون وزیر آموزش و پرورش به جهت بررسی مسائل و مشکلات فرهنگیان استان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است دکتر بطحایی معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرهنگیان سفری را به بوشهر خواهد داشت.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم نشستی را به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرهنگیان بوشهر خواهیم داشت تا فرهنگیان دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

وی افزود: این نشست روز سه شنبه 15 اردیبهشت ماه سال 9 صبح در پژوهشسرای شهید خوشبخت بوشهر روبروی دبیرستان سعادت برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار