رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: امسال ۸۱۰ نفر در شهرستان دشتی در اعتکاف شرکت کردند که از این تعداد ۹۰ درصد آنها جوانان بودند.
کد خبر: ۳۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 05 May 2015
تابناک بوشهر:  حجت الاسلام سعید توکلیان عصر دوشنبه در جمع معتکفین خواهر در مسجد امیرالمومنین شهر خورموج اظهار داشت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح شهرستان دشتی شاهد حضور باشکوه مردم در مراسم اعتکاف هستیم.

وی افزود: امسال شاهد حضور بیشتر معتکفین در مساجد هستیم که نسبت به سال گذشته رشد خیلی خوبی نشان می دهد که این نشان از تدین و دین مداری مردم ولایتمدار شهرستان دشتی است.

توکلیان ادامه داد: در سال جاری ۸۱۰ نفر در ۱۰ مسجد معتکف شدند که از این تعداد ۹۰ درصد آنها جوانان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: امسال شاهد حضور بیشتر خواهران در مراسم اعتکاف هستیم که با توجه به استقبال باشکوه آنها، این مسجد دیگر جوابگوی نیازهای عزیزان روزه‌دار نیست و در سال آینده انشاالله خواهران در دو مسجد معتکف خواهند شد.

توکلیان از حمایت‌های فرماندار شهرستان، امام جمعه خورموج، ادارات شهرستان و خیرین تقدیر کرد و گفت: در بخش خواهران کم سن سال ترین معتکف ۱۰ سال و بیشترین آن نیز ۹۷ سال بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی نیز گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم اعتکاف نشان از تدین مردم و برنامه‌ریزی خوب دستگاه‌های فرهنگی شهرستان بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

محمد حسینی بیان کرد: امسال استقبال جوانان نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و حضور در این مراسم توفیقی است که خداوند نصیب شما معتکفین کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار