مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) گفت: تفکر انحرافی منبع فتنه است.
کد خبر: ۳۵۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 30 December 2016
حجت الاسلام حسین دشتی در جمع شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت ۹ دی در حسینیه صاحب الزمان شهرعسلویه گفت: حفظ نظام اسلامی به فرموده امام از اوجب واجبات است کدام واجب است که همسنگ و هم عرض این نظام باشد نظامی که خون های زیادی برای استقرار وحفظ آن ریخته شده و میراث شهیدان است.

وی افزود: سنگین ترین واجبی که بر گردن ماست حفظ این نظام است و تحریف و تضعیف آن گناهی بزرگ است یاوران انقلاب و یاوران رهبرانقلاب در مقابل دشمنان قرار گرفته اند و دشمنان فرهنگ دینی و نظام به یقین ساکت نمی نشینند و دنبال ریشه کن کردن این فرهنگ و نظام اند.

حجت الاسلام دشتی با اشاره به وجود فتنه و فتنه گران در عرصه های مختلف تاریخی افزود: عده زیادی با اصرار زیاد با حضرت علی بیعت کردند اما بر سر مقام و مطامع دنیا بیعت خود را شکستند و بر ولی زمان خود خروج کرده و شمشیر کشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: عده ای از افراد دنیا مدار و قدرت طلب راه افتادند عده ای هم به دنبال خود کشیدندو هوا پرستی باعث شد دربرابر ولی زمان بیاستند؛ شیطان به کسی رحم نمی کند انسان های انقلابی هم اگر ساخته نشده باشند و شیطان آنها را فریب دهد فتنه انگیزی می کنند.

دشتی افزود: گروهی از دشمنان کسانی هستند که بدعت می آورند. بزرگترین خطر امروز تحریف نظام این بدعت هاست و بسیاری از ارزش ها مثل شهیدان یا ولایت فقیه را تضعیف می کنند و زیر سوال می برند. اینجا است که فتنه درست می شود و این فکرهای انحرافی تبدیل به شعار سیاسی می کنند که محصول این بدعت ها وافکار انحرافی داعش و منافقین در کشور خودمان می شوند و دست به ترور مردم و شخصیت ها می زنند تفکرات انحرافی بزرگترین منبع فتنه است.

وی با اشاره به درایت و هدایت های رهبری در جریان فتنه ۸۸ افزود: انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شور نشاط با رقابت و مناطرات برگزارشد دشمن با ابزارهای خود وبا زیرکی عده‌ای را ابزار کرد و شورش و فتنه درست کرد و کلید واژه انحرافی تقلب توسط بوق های تبلیغاتی استکباری این فکر انحرافی را تقویت کرد و نظام را در برابر چالش بی اعتمادی قرار گرفت رهبری خودشان وارد شدند حتی در منزل خودشان با نمایندگان معترضین جلسه گرفتند و به شورای نگهبان دستور دادند بررسی شود و بررسی و بازشماری انجام شد و هیچ تغییری نکرد اینها دنبال تغییر نتیجه انتخابات بودند آقا زیر بار این بدعت نرفتند و آنها ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند.

حجت الاسلام دشتی افزود: پس از بی حرمتی عاشورا، در ۹ دی ملت و عامه مردم و آن قشر خاکستری جامعه به میدان آمد حرکت خود جوش مردم نظام را حفظ کرد، در حالی که خواص متزلزل یا ساکت بودند این مردم بودند که جلو دار شدندکه رهبری فرمودند من به این مردم غبطه می خورم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: واقعه‌ها و عبرت‌ها می‌آیند و می‌روند، حرکت‌های انحرافی و شبهه زیاد است، انسان های دلسوز باید برای نظام احاس خطر کنند؛ درگیری و نزاع بی حاصل و اختلافات کنار گذاشته شود؛ محوریت نظام رهبری است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار