مدیرکل دادگستری استان بوشهر گفت: برخی از بدبینی‌ها و نارضایتی‌ها به‌خاطر این است که بعضی‌ها نسبت به موضوعات مختلف دستگاه دادگستری اطلاعات دقیق و خوبی ندارند.
کد خبر: ۳۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 19 May 2015
تابناک بوشهر: علی جمادی پیش از ظهر امروز در شورای اداری دادگستری استان بوشهر با آرزوی توفیق برای مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز نظام، اظهار داشت: خداوند متعال برای من توفیق داد تا در ادامه خدمت خود در خدمت مردم استان بوشهر که از هر جهت نمونه و زبانزد هستند، باشم.

جمادی با تاکید بر اینکه مردم بوشهر همیشه در راه دین، ارزش‌ها و دفاع از کشور و ولایتمداری سرآمد بوده‌اند، بیان کرد: با توجه به شناختی که در حال حاضر و پیش از این نسبت به استان بوشهر داشته‌ام ادامه عمر خدمتی در جمع نخبگان دستگاه قضایی استان بوشهر باعث مسرت و خوشحالی است.

وی با اشاره به اینکه من خودم را از استان بوشهر و جزء مردم این استان می‌دانم، ادامه داد: امید است با تلاش همکاران و آنچه در توان داریم در راه ثبات بیش از گذشته و امنیت پایدار استان بوشهر و آنچه حق مردم است در کنار توان آنها به منصه ظهور برسانیم.

مدیرکل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در دستگاهی که عدلیه یاد می‌شود احقاق حقه مردم تکلیف و وظیفه است، تصریح کرد: ما شاید نتوانیم برای خدمتی که خداوند متعال در سایه ولایت، دین حق و در این دوران مهم و برای مردمی ولایتمدار برای ما قرار داده شکرگزار باشیم.

جمادی با اشاره به اینکه هرکس به ما مراجعه می‌کند می‌گوید شما در جای امام علی (ع) و پیامبر اسلام (ص) نشسته‌اید و این نعمتی است که خداوند متعال در وجود ما قرار داده است، خاطرنشان کرد: شکرگذاری این نعمت سخت بوده و امید است در این راه قدم برداشته و امین ملت، کشور و نظام باشیم.

مدیرکل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر اینکه برخی از بدبینی‌ها و نارضایتی‌ها به‌خاطر این است که بعضی‌ها نسبت به موضوعات مختلف دستگاه دادگستری اطلاعات دقیق و خوبی ندارند، ادامه داد: شیوه‌ها این نیست که احکام یکی باشد بلکه کلیات باید یکی باشد تا رو به جلو به حرکت خود ادامه دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار