مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: سند امنیت غذایی استان بوشهر در حال تدوین و اجرایی است که این سند بر اساس شرائط منطقه‌ای هر شهرستان از جمله دیلم طراحی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 10 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالحسین ناصری بعدازظهر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم با بیان اینکه امنیت مواد غذایی نقش مهمی در توسعه پایدار جامعه دارد اظهار داشت: استان بوشهر از لحاظ امنیت مواد غذایی در مقایسه با سایر استان‌ها شرائط نامطلوبی دارد.

وی، با اشاره به اینکه سند امنیت غذایی استان بوشهر در حال تدوین است تصریح کرد: سند امنیت غذاییی استان بوشهر در حال تدوین و اجرایی است که این سند بر اساس شرائط منطقه‌ای هر شهرستان استان در طراحی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با بیان اینکه سند امنیت غذایی شهرستان‌ها باید بومی سازی شود گفت: امنیت غذایی لازمه بقای حیات است که همه دست‌اندرکاران حوزه غذا و بهداشت برای ارتقا امنیت غذایی در راستای سند امنیت غذایی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید نسبت به تامین سلامت و امنیت غذایی نظارت جدی داشته باشند، افزود: همه دستگاه‌های ذیربط باید نظارت بیشتری بر محصولات غذایی و سلامت آنها داشته، تا نگرانی مردم  در حوزه محصولات غذایی برطرف شود.

ناصری، با اشاره به طرح تحول نظام سلامت از استقرار متخصصان در حوزه‌های مختلف پزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان دیلم خبر داد و افزود: این گام، اقدامی پیش‌برنده به سوی تعالی امر بهداشت و سلامت در این شهرستان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار