امام جمعه بوشهر گفت: در حال حاضر نیاز به کار جهادی در همه عرصه‌هاست و در این صورت ما پیشرفت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 28 June 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: عملکرد روحانیون در طرح صالحین استان بوشهر جوشش، حرکت و بالندگی خوبی داشته است

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تغییر شگرف در ماست، افزود: در ماه مبارک رمضان باید سعی کنیم نگاهمان را با نگاه جدید و تحول‌آفرین تغییر دهیم.

امام‌جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه ماه رمضان مدرسه انسان‌سازی است در انتخاب عمل و بصیرت، ادامه داد: طرح صالحین در راستای دین در حال رمضانی کردن مردم است.

وی بابیان اینکه ماه مبارک رمضان دنبال تربیت عام در کل سال است، بیان داشت: این موضوع همانی است که خداوند در ماه رمضان می‌خواهد.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در طول تاریخ انبیاء اگر مردم مورد تربیت انبیاء بودند ماندگار شدند و هرگاه فاصله گرفتند مضمحل شدند، تصریح کرد: قاعده کلان علائم وجود است که هر جامعه‌ای باخدا باشد ماندگار خواهد بود و هر جامعه‌ای باخدا نباشد ماندگار نیست.

وی با اشاره به اینکه مرگ و بقای تمدن‌ها باید به منبع قدرتی وصل باشد و آن خداست، بیان داشت: فرعون همه‌چیز داشت اما خدا را نداشت نابود شد پس اگر خدا را داشته باشید اما هیچ نداشته باشید پیروز هستید، همانند حضرت موسی(ع) که هیچ نداشت اما خدا را داشت و پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه هرکسی می‌خواهد موفق باشد باید در کنار رهبریت باشد گفت: اگر با موسی باشی و هیچ نداشته باشی از آب سهمگین هم عبور خواهی کرد.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه تأکید دارند که ایمان و اعتقاد به خدا را فراموش نکنید که اساس کار است، اضافه کرد: هرچه معادلات سیاسی و اقتصادی بدون خدا داشته باشیم با شکست مواجه‌ایم.

صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه هرکس با رهبری و ولایت بود پیروز است و هرکس با ایشان نباشد در همه مراحل و عرصه‌های زندگی باخت می‌خورد و شکست‌های او سهمگین خواهد بود، اظهار داشت: در حال حاضر نیاز به کار جهادی در همه عرصه‌هاست و در این صورت ما پیشرفت خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار