فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی استان بوشهر توسعه می‌يابد.
کد خبر: ۵۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 07 July 2015
تابناک بوشهر: سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ظرفیت‌های بالای کشاورزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه‌های کشاورزی و آبزیان از یک ظرفیت استثنایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در راستای پیشبرد ماموریت‌های مجموعه سپاه و بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار خوب عمل کرده است و این نشان از روحیه جهادی این مجموعه دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: مشاوره‌های دقیق سازمان جهاد کشاورزی در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی رشد فزاینده‌ای در تمامی عرصه‌ها را باعث شده است.

سردار جمیری با بیان اینکه جهاد کشاورزی از ابتدای تاسیس تاکنون کارنامه درخشانی در راستای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی داشته است، ابراز امیدواری کرد: روز به روز بر توفیقات این مجموعه در راستای خدمات بیشتر به مردم افزوده شود.

اصلاح شیوه آبیاری نخیلات استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز به بحران آب در حوزه باغبانی در استان اشاره کرد و افزود: ما با بهره‌گیری از توان متخصصین کشاورزی اقدام به اصلاح شیوه آبیاری نخیلات کرده‌ایم که با این اقدام بخش اعظمی از مشکلات آبیاری کشاورزی استان مرتفع خواهد شد.

محمدتقی منوچهری اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی را بسیار راهگشا خواند و تاکید کرد: اگر این طرح در همه بخش‌ها به شیوه صحیح اجرا شود، تاثیرات شگرفی در اقتصاد خانواده ها خواهد گذاشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار