آسفالت کوچه‌های خورموج به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهر محسوب می‌شد و بسیاری از شهروندان خواستار بهبود وضعیت فعلی بودند که بالاخره این مطالبه عمومی محقق شد.
کد خبر: ۷۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 19 August 2015
آسفالت کوچه و معابر یکی از برنامه‌های اصلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی هر شهر است و به نوعی می‌توان گفت یکی از مطالبات به حق مردم شهرها است.

همه ما براین موضوع واقف هستیم که آسفالت کوچه و معابر شهر نقش بسزایی در زیبایی آن شهر دارد و باید شهر را به گونه‌ای ساخت که زیبایی در آن مشهود باشد و مردم از آن لذت ببرند.

در گذشته اکثر شهرهای استان بوشهر به لحاظ مبلمان شهری چهره زیبایی نداشتند و مردم نیز از این موضوع رنج می‌بردند ولی در سال‌های اخیر این موضوع تا حدی بهتر و در چهره شهرها تغییرات خوبی ایجاد شد.

شهرستان دشتی هم از این امر مستثنی نبود و علی‌رغم کارهای صورت گرفته به لحاظ چهره مبلمان شهری وضعیت مناسب نداشته ولی امروز با تخصیص اعتبارات مناسب از سوی دولت به شهرداری‌ها شاهد تغییرات محسوسی هستیم و توانسته رضایت‌مندی خوبی در بین مردم ایجاد کند.

در شهر خورموج با جمعیت ۸۰ هزار نفری به عنوان مرکز شهرستان دشتی در دوسال گذشته علی رغم مشکلاتی که وجود داشت، حرکت جدیدی آغاز شد که نتیجه آن رضایتمندی مندی مردم است.

آسفالت کوچه و معابرها، احداث پارک‌های محله‌ای، روکش خیابان‌های اصلی شهر بعد از ۴۰ سال، احداث میادین جدید و غیره از جمله مهمترین کارهای خوب صورت گرفته در سطح شهر است.

کوچه‌های خیایان شهید بهشتی (چهار راه ابوطالب) از قدیمی‌ترین کوچه‌های سطح شهر خورموج است که تاکنون در برخی از آنها آسفالتی صورت نگرفته و همین امر مشکلاتی برای شهروندان از جمله بلند کردن گرد و خاک ایجاد کرده و همواره یکی از مطالبات به حق آنها بوده است.

کوچه هایی که در آنها جمعیت زیادی ساکن هستند ولی به دلیل کمبود اعتبار تاکنون آسفالت آنها محقق نشده ولی امروز شاهد هستیم این کار تحقق یافت و مردم نیز از این موضوع خوشحال هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار