رئیس کل دادگستری استان بوشهر:
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغ‌ها در استان بوشهر جرم است و با متخلفان این حوزه با قاطعیت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 22 August 2015

علی جمادی صبح امروز در نشست حفظ حقوق بیت المال با تاکید بر این نکته که نشست حفظ حقوق بیت المال بطور مستمر تشکیل شود اظهار داشت: جلوگیری از تغییر کاربری اراضی دراستان بوشهر یک ضرورت است که همه دست‌اندرکاران باید  در این راستا تلاش کنند.

وی تاکید کرد: مدیریت امور اراضی استان بوشهر باید همه تلاش خود را برای شناسایی تغییر غیرمجاز کاربری اراضی به کار برد.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی دراستان بوشهر جرم است تصریح کرد: اگر موردی در این زمینه مشاهده شود فوری به دستگاه قضایی استان برای رسیدگی ارجاع داده می‌شود چون تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغ‌ها جرم است و  پیگیرد قانونی دارد.

جمادی بیان کرد: اگر در این اراضی ساخت و سازی به صورت غیرمجاز صورت گرفته باشد باید تخریب شود.

وی، با بیان اینکه در بعضی مناطق استان بوشهر به ویژه مرکز استان و شهرهای همجوار تغییر کاربری اراضی کشاورزی و قطعه بندی آنها را شاهد بوده‌ایم افزود: پس از بررسی پرونده این تغییر کاربری‌ها حکم لازم در مورد آنها قطعیت یافته و اکنون قابلیت اجرا از سوی دستگاه قضایی مدیریت امور اراضی و نیروی انتظامی را دارد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در تغییر غیرمجاز کاربری اراضی می‌توانند به امور اراضی در استان و شهرستان‌های خود مراجعه کنند و موضوع را گزارش دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار