به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) 100 دختر موفق و نمونه شهرستان گناوه در آیینی با عنوان دختران آفتاب درمجتمع فرهنگی خلیج فارس این شهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 23 August 2015
امام جمعه گناوه دراین آیین گفت: همه دختران این شهرستان مستعد و خلاق هستند و این تعداد که تجلیل می شوند، نمونه ای ازهزاران دختران خوب و موفق شهرستان به شمار می روند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر از این برنامه و کمبود فضا تلاش خواهیم کرد تا در سال آینده در مصلای جمعه برگزار شود.

وی از همه کسانی که در برپایی این آیین باشکوه با دفتر امام جمعه همکاری کردند، قدردانی کرد.
فرماندار گناوه گفت: با ظهور و تجلی دین مبین اسلام و تولد حضرت فاطمه (س) که سعادت دنیا و آخرت ما در گرو پیروی از فرمایشات و سیره آن حضرت است آن دید و جایگاهی که نسبت به دختر در زمان جهالت وجود داشت، دگرگون و دختران از جایگاه رفیعی برخوردار شدند.

عبدالنبی یوسفی از زنان جامعه خواست تا سیره و منش زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

در این آیین بانوان نرجس عباس پور، فرخنده پناهی (توانخواه و دارای معلولیت جسمی) و عفیفه موسایی سه بانوی برتر شهرسان گناوه در عرصه ورزش، کشاورزی و حوزه علمیه باحضور در جایگاه گزارشی از فعالیت ها و نحوه رسیدن به موفقیت های بدست آمده خود را دراین عرصه ها بیان کردند.

همچنین به همت دفتر امام جمعه گناوه و با همکاری فرمانداری، سپاه، شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات این شهرستان، برنامه های متنوع دیگری شامل اجرای ترانه زیبای حریم عاشقی در وصف امام رضا(ع) توسط ماهان مقدس زاده از خوانندگان مطرح استان و شهرستان و شعر و دکلمه از دو بانوی گناوه ای قرائت شد.

این آیین با استقبال گسترده بانوان مواجه شد به گونه ای که تعدادی از شرکت کنندگان ایستاده نظاره گر برنامه بودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار