۴ پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان دشتی با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر افتتاح و اجرا شد.
کد خبر: ۸۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 25 August 2015
 فرماندار دشتی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح خط انتقال آبرسانی به روستاهای مجتمع طسوج دشتی اظهار داشت: این پروژه ها شامل افتتاح خط انتقال مجتمع کوثر، فاز اول خط انتقال منطقه ساحلی، مجتمع آبرسانی طسوج و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای بخش شنبه از چاه‌های مجاور سد سنا است.

غلامرضا مهرجو افزود: با اشار به اینکه برای این چهار پروژه ۶۳ میلیارد ریال هزینه شده، افزود: طول خط انتقال این پروژه‌ها بیش از ۵۷ کیلومتر است و با بهره‌برداری از این سه پروژه بیش از ۸ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار دشتی در خصوص خط انتقال آبرسانی به روستاهای مجتمع طسوج دشتی نیز گفت: در سال گذشته بازدیدی از روستاهای بخش شنبه و طسوج داشته‌ایم که مردم این منطقه مشکل آب را یکی از دغدغه‌های اصلی خودشان عنوان کردند.

مهرجو بیان کرد: در همین راستا و با عنایت استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان و تلاش‌های صورت گرفته اعتبار خوبی برای این مجتمع اختصاص داده شد که خوشبختانه در هفته دولت این مشکل نیز مرتفع شد.

غلامرضا مهرجو خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، شش روستا با جمعیتی بیش از ۷۸۰ نفر از آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است که اعتبار این پروژه ۱۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار