فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق (ع ) استان بوشهر گفت: حضور 6 قدرت سیاسی جهان در مذاکره مقابل ایران و حضور معنوی انقلاب اسلامی در بین مردم کشورهای مختلف جهان، نشانه قدرت ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 30 August 2015
فتح‌الله جمیری ظهر امروز در همایش تجلیل از کارمندان بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: حضور فیزیکی ایران در جای‌جای خاورمیانه و حضور معنوی انقلاب اسلامی ایران در بین مردم کشورهای مختلف جهان نشان‌های قدرت ایدئولوژیک و سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: این قدرت سیاسی و ایدئولوژیک از ایستادگی و مقاومت مردم ایران بر سر ارزش‌های الهی و انقلابی به‌دست‌ آمده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا در نظام اسلامی گفت: امروز هر چه داریم از برکت شهداست، موفقیت نظام در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به برکت خون شهدایی است که در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود به همه ما درس ایستادگی و مقاومت دادند.

جمیری ادامه داد: در این‌ بین شهدای کارمند نیز در روزهای حساس جنگ تحمیلی، با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، رسالت خود را برای دفاع از ایران اسلامی انجام داده و برخی از آن عزیزان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

 وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه‌داریم با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های شهدا را دنبال کرده و در مسیر آنان حرکت کنیم تا انقلاب اسلامی ایران به صاحب اصلی‌اش برسد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به سال همدلی و هم‌زبانی گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بنام همدلی و هم‌زبانی، وظیفه تمام کارمندان است که با همدلی و هم‌زبانی ضمن انجام‌وظیفه خود، زمینه برای رسیدن به اهداف متعالی نظام را فراهم کنند.

جمیری با اشاره به انتخاب شهید نادر مهدوی به‌عنوان شهید شاخص کشوری، اظهار داشت: همچنین به مناسبت هفته دولت شهید حاج قاسم هندی زاده به‌عنوان شهید شاخص کارمندان استان بوشهر انتخاب‌ شده است.

در پایان این آیین از بسیجیان کارمند نمونه پایگاه‌های مقاومت حوزه کارمندی صاحب‌الزمان (عج) ناحیه بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تقدیر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار