مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: برای اجرای ۲۳ طرح گازرسانی به روستاها و شهرهای دشتی ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص یافت.
کد خبر: ۸۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 30 August 2015
غلامعباس حسینی ظهر امروز درمراسم آغاز گازرسانی به 23 شهر و روستای شهرستان دشتی با بیان اینکه طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر پرشتاب شده است اظهار داشت: روند گازرسانی دراستان بگونه‌ای  است که اکنون بیش از 80 درصد شهرها و76 درصد روستاها از شبکه‌ گازرسانی بهره‌مند شده‌اند.

وی به اجرای 23 طرح گازرسانی درشهرستان دشتی پرداخت و خاطرنشان کرد: دراجرای این طرح‌ها، 21 طرح آن در روستاهای شهرستان دشتی اجرا می‌شود که در این طرح 10 کیلومتر خط تغذیه و 160 کیلومتر شبکه توزیع اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: در این طرح، 2 ایستگاه تقلیل فشار گاز نصب می‌شود که برای اجرای این 23 طرح گازرسانی 143 میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص یافته است.

حسینی با بیان اینه این طرح‎ها در مدت کمتر از یکسال اجرا می‌شود گفت: با گازرسانی به روستاهای یادشده 4 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی از دیگر طرح‌های گازرسانی در شهرستان دشتی بود که همزمان با هفته دولت عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: این کارخانه از جمله واحدهای صنعتی مهمی است  که به منظور گازرسانی به آن ، 20 کیلومتر خط فولادی با اعتبار  40 میلیارد و 751 میلیون ریال اجرا می‌شود.

حسینی احداث ساختمان ناحیه گاز شهر خورموج را از دیگر طرح‎های شهرستان دشتی دانست و افزود: این طرح با اعتبار 24 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون به منظور توسعه گازرسانی در شهرستان دشتی 400 کیلومتر شبکه اجرا و حدود 12 هزار انشعاب نصب شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار