جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: خرمدل در پایان با اشاره به اینکه استقامت مردم منطقه به پشتوانه قدرت ایران است، اضافه کرد: اگر آمریکا به پای میز مذاکره می‌آید، به خاطر این است که می‌خواهد قدرت ما را بشکند.
کد خبر: ۸۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 31 August 2015
حمید خرمدل عصر امروز در نشست با مسئولین ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی بوشهر، اظهار کرد: اگر امروز دشمنان در یمن، سوریه، لبنان و عراق نمی‌توانند کاری کنند و به اهداف خود نرسیده‌ به این خاطر است که مردم این کشورها اقتدار و الگوی خود را از ایران اسلامی گرفته‌اند.

خرمدل با بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن نظام اسلامی ایران را متهم به حمایت از داعش می‌کنند، ادامه داد: دشمنان ما می‌خواهند با تبلیغات روانی قدرت آمریکا را در منطقه بزرگ جلوه دهند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ ما با استکبار و کفر، جنگ ابزار و امکانات نیست، بیان کرد: مقاومت و ایستادگی ما در مقابله با استکبار و عراق بخاطر ابزار و امکانات نبود بلکه این اراده‌های آهنین و پولادین برخاسته از دین و احکام الهی بود که توانست ما را به پیروزی برساند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه معیار سنجش قدرت ما با غرب و آمریکا متفاوت است، افزود: دشمنان ما می‌خواهند با ابزار، امکانات، تجهیزات نظامی و گردن‌کشی‌ها ما را مرعوب خود کنند.

خرمدل با اشاره به اینکه تحقیر قدرت نیروهای مسلح ما در دستور کار دشمن است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح وظیفه دارند عملکردها و توانمندی‌های خود را به‌خوبی به مردم ارائه دهند.

وی تاکید کرد: امنیت، احساس امنیتی که از خود امنیت مهم‌تر است و اوج اقتداری که در حال حاضر برای ما فراهم شده همه آنها مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با تاکید بر اینکه عقبه اقتدار ما در منطقه و جهان خون شهداست، تصریح کرد: مردم هر وقت قدرت نظام را در عرصه‌های مختلف ببینند خوشحال می‌شوند حتی اگر دل در گرو نظام هم نداشته باشند.

خرمدل با اشاره به اینکه زمانی که بحث به توانمندی و اقتدار کشور می‌رسد همه لذت می‌برند، افزود: جنگی که دشمن برای ما به‌وجود آورد متعلق به یک یا چند ارگان نبود بلکه حضور همه اقشار بود که باعث شد ما در این جنگ سربلند باشیم.

وی تاکید کرد: همه باید توانمندی‌ها و اقتدار نظام و مردم کشورمان را در هشت سال دفاع مقدس به نحو شایسته‌ای به منصه ظهور بکشند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با تاکید بر اینکه ما نباید نسبت به مرزهای کشورمان بی‌خیال باشیم، گفت: دشمنان، داعش و گروه‌های تکفیری را مسلح و مجهز کرده‌اند تا جنگ‌های نیابتی به‌‌ وجود آورند.

وی با بیان اینکه ابهت توخالی آمریکا شکسته شده است، ادامه داد: اوضاع و شرایط پیش‌آمده در منطقه و جهان و شکست ابهت آمریکا باعث شده خیلی از کشورها به این کشور متجاوز توجهی نشان نمی‌دهند.

خرمدل در پایان با اشاره به اینکه استقامت مردم منطقه به پشتوانه قدرت ایران است، اضافه کرد: اگر آمریکا به پای میز مذاکره می‌آید، به خاطر این است که می‌خواهد قدرت ما را بشکند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار