صبح امروز در مراسمی عملیات اجرایی 23 طرح گازرسانی در شهرستان دشتی آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 31 August 2015
از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به آغاز اجرای عملیات گازرسانی در 21 روستای شهرستان دشتی با اجرای 10 کیلومتر خط تغذیه و 160 کیلومتر شبکه توزیع اشاره کرد.

همچنین در این طرح، 2 ایستگاه تقلیل فشار گاز (TBS) نیز نصب خواهد شد که مجموعاً به‌منظور اجرای طرح‌های یادشده 143 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود، با گازرسانی به روستاهای یادشده قریب به 4 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی از دیگر طرح‌های گازرسانی در شهرستان دشتی بود که همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین کلنگ زنی شد.

این کارخانه از جمله واحدهای صنعتی مهمی است که به‌منظور گازرسانی به آن ، 20 کیلومتر خط فولادی با اعتبار 40 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

احداث ساختمان ناحیه گاز شهر خورموج نیز از جمله دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت، با اعتبار  24 میلیارد ریال ساخت آن آغاز شد.

غلام عباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح‌های یادشده ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار محترم و سایر مسئولین ذی‌ربط در راستای اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان اظهار داشت: تاکنون به‌منظور توسعه گازرسانی در شهرستان دشتی بالغ‌بر 400 کیلومتر شبکه اجرا و حدود 12 هزار انشعاب نیز نصب‌شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار