فرماندار دیلم:
فرماندار شهرستان دیلم گفت: بزرگراه دیلم به گناوه از طرح‌های مهم و با اولویت استان بوشهر است که اعتبارات این محور با افزایش ۱۵۰ میلیارد ریالی به ۴۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
کد خبر: ۸۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 31 August 2015
حسن اسماعیلی ظهر امروز در نشست با مردم شهرستان دیلم با بیان اینکه تحقق مطالبات مردم در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم وبرطرف کردن آنها و تحقق نیازمندی و مطالبات مردم در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد.

وی با بیان اینکه درطول هفته دولت 20 پروژه درشهرستان دیلم افتتاح شد گفت: در ایام دهه فجر 20 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 120 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دیلم با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر نقش مهمی در ابعاد اقتصادی و اجتماعی دارد تصریح کرد: این منطقه زمینه اشتغال جوانان، و بهبود وشعیت اقتصادی و رونق اقتصادی منطقه فراهم می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه محور بزرگراهی دیلم به گناوه امسال تکمیل می‌شود بیان کرد: پروژه بزرگراهی محور دیلم – گناوه اولویت‌دارترین پروژه  استان بوشهر است بگونه‌ای که اعتبار این طرح با افزایش 150 میلیاردریالی از 300 میلیارد ریال به 450 میلیاردریال افزایش یافت.

وی، با اشاره تخصیص اعتبارات امسال شهرستان توسعه شهرستان، اجرای طرح‌های مبلمان شهری، توسعه گردشگری را از جمله برنامه‌های این شهرستان خواند و افزود: علاوه براین توجه ویژه‌ای به حوزه‌های بهداشت، ورزش، آغازعملیات پلاژ بانوان، روشنایی ورزشگاه دیلم در اعتبارات شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار