معاون استاندار بوشهر:
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به تعیین برنامه زمان‌بندی در تکمیل ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر لازم است این مرکز آموزشی تا مهرماه راه‌اندازی و در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 31 August 2015
سیدمحمدحسن  باستی بعدازظهر امروز در بازدید ازروند اجرایی ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه اظهار داشت:  براساس برنامه تعیین شده این ساختمان در سال تحصیلی آینده باید افتتاح و در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

وی با اشاره بر تاثیر بسیار زیادی که این پروژه در بازسازی بافت تاریخی شهربوشهر دارد افزود: این پروژه در دو بخش ساخت و مرمت به صورت جداگانه توسط  ادارات کل میراث فرهنگی و راه وشهرسازی در حال احداث است که بهره‌برداری از این دانشکده علاوه بر تامین فضای آموزشی مرتبط  سبب می‌شود انگیزه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در زمینه احیاء، بازسازی و مرمت بناهای بافت تاریخی بوشهر بیشترشود.

معاون استانداربوشهر ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری از این پروژه بیان کرد: برای مرمت بخش تاریخی و احداث دانشکده معماری بوشهر اعتباری افزون بر 88 میلیارد ریال صرف شده است.

وی افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصدی این پروژه در مهرماه امسال  دانشکده هنر و معماری بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

باستی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ضمن رفع کمبود فضای دانشگاه خلیج فارس، احیا و ایجاد رونق دربافت تاریخی بوشهر محقق می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار