مهرماه امسال صورت می‌گیرد
فرماندار دیلم گفت: یکی از مطالبات لنجداران گسترش اسکله گمرک است که برای تسهیل در امر تخلیه و بارگیری، 7 مهرماه امسال اسکله 15 متر افزایش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 13 September 2015
حسن اسماعیلی صبح امروز در بازدید از گمرک دیلم اظهار داشت: ارتقای گمرک، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توسعه بازار و ایجاد پلاژ بانوان به‌خودی‌خود در طول سال سرمایه‌گذار جذب خواهد کرد و تاثیر زیادی در اشتغال، جذب گردشگر و توریسم در تمام سال با استفاده از دریا و ساحل زیبا نیز امکان‌پذیر است که به جد تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد تا دیلمی درخور شأن مردم داشته باشیم.

فرماندار دیلم تصریح کرد: مسئولان و مجموعه اداری شهرستان دیلم تکلیف دارند با تمام وجود در همه زمینه‌ها از جمله گمرک، کشاورزی، صنایع و... زمینه اشتغال پایدار را در شهرستان ایجاد کنند و تابه‌حال در دولت تدبیر و امید به این موارد اعتباراتی تخصیص داده‌ شده است.

وی اظهار داشت: یکی از مطالبات لنجداران گسترش اسکله گمرک است که برای تسهیل در امر تخلیه و بارگیری در 7 مهرماه امسال اسکله 15 متر افزایش پیدا خواهد کرد و بااین‌ وجود اسکله تجاری دیلم 100 متر و لنج‌های بیشتری برای تخلیه پهلو می‌گیرند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امرار معاش آحاد مردم از این دریا و نعمت خدادادی است و برای سرعت در تخلیه و بارگیری ساعات کار گمرک دیلم از ساعت 7:30 صبح الی 16 بعدازظهر مصوب شده است.

فرماندار دیلم گفت: برای احقاق حقوق مردم هر آنچه بتوانیم کمک خواهیم کرد و برای توسعه و رونق، لنج‌های دیلمی از امروز مجوز تخلیه اسباب‌بازی و لاستیک را نیز دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار