فرماندار دیلم:
فرماندار شهرستان دیلم گفت: یکی از محورهای توسعه شهرستان دیلم حوزه گردشگری است که در این زمینه امسال ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 15 September 2015
تابناک بوشهر: حسن اسماعیلی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان دیلم با بیان اینکه حفاظت از ارزش‌های دفاع مقدس از ضروریات است اظهار داشت: مراسم هفته دفاع مقدس که دفاع از ارزش‌ها بود با شکوه هر چه تمام‌تر در شهرستان دیلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان دیلم افزود: در راستای سیاست‌های کلی دولت تدبیر وامید درفصل بهداشت و سلامت و ادامه طرح تحول نظام سلامت  اعتبارات این حوزه افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان دیلم با اشاره به اینکه گردشگری یکی از محورهای توسعه این شهرستان است تصریح کرد: یکی از محورهای توسعه شهرستان دیلم حوزه گردشگری است که در این زمینه امسال 10 میلیارد  ریال اعتبار تخصیص یافته است.

اسماعیلی با بیان اینکه به حوزه فرهنگ و طرح‌های عمرانی این حوزه توجه خاصی شده بیان کرد:  دراعتبارات امسال به حوزه فرهنگی، ساماندهی گلزار شهدا، پایگاه‌های مقاومت، ترمیم مصلای نمازجمعه اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافته است.

وی با تاکید براینکه انتقال آب از سد چم‌شیر دراستان کهکیلویه وبویر احمد به دیلم یکی ازمطالبات به حق مردم منطقه است افزود:  برای تحقق این مهم با حضور نماینده مجلس، استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر نشست‌هایی با معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو مسئولان آب و فاضلاب کشور برگزار شده است که امید است نتیجه بخش باشد.

فرماندار دیلم با بیان اینکه دریا یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان دیلم است بیان کرد: یکی ازمولفه‌های بندر استفاده ازظرفیت‌های دریا است ودرهمین راستا همه تلاش واقدامات برای توسعه و ارتقا گمرک ازاداره به اداره کل  انجام شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: ارتقا گمرک دیلم سبب اشتغال پایدار، رونق بازار، امنیت، جذب گردشگر می‌شود.

وی با تاکید بر راه‌اندازی اورژانس هوایی دیلم تصریح کرد: با توجه به آغاز بکار فعالیت منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و اجرای طرح‌های گردشگری درمنطقه،  راه‌اندازی اورژانس هوایی در شهرستان دیلم ضروری است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار